lørdag den 30. juni 2012







Jeg er nok verdens værste blogger lige for tiden. MEN nu er det sommerferie, og jeg skal have gjort det til en vane at blogge mindst to gange om ugen(gerne mere). Som i kan se på billederne, så var jeg til fest i går, en fest, der skal huskes forevigt, for det var nemlig den første rigtige alkohol fest med min nye klasse. Som nogen af jer ved, blev de fleste af skolerne i den kommune jeg bor i lukket, så man kun kunne gå i dem op til 6. klasse. Derfor lavede de en helt ny skole til 7., 8. og 9. klasse, og der startede jeg jo efter sommerferien, i en helt ny klasse med en masse mennesker jeg ikke kendte. Festen var delvist vi-har-sommerferie-fest og afskedsfest, fordi Katrine(nederste billede) skal flytte til Dubai i august, og George skal flytte klasse. Der blev spist pizza, drukket, leget ølstafet, drukket, hygget og drukket noget mere. Jeg loverloverloverlover, at jeg skal begynde at blogge meget mere!

Kys Louise





og hey? KAN BYRDAL, KAN BYRDAL, KAN BYRDAL DRIKKE ØL?
SELVFØLGELIG, SELVFØLGELIG KAN BYRDAL DRIKKE ØL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar